Reviews van The Hot Dogs Coverband

Streven naar 100% tevredenheid

Daar doen wij het voor. Deze bezoekers laten hun waardering achter en helpen ons daarbij onze performance te verbeteren. Wilt u ook een waardering achterlaten? Klik dan hier en vul uw waardering in!

Mevr

5 5 1
20/8 Vanmiddag gezien en gehoord in Dordrecht. Wat n heerlijke muziek en wat klinkt het goed. Ook jullie kleding ziet er perfect uit. Super.

bruiloft

5 5 1
geweldig was het bruiloftsfeest van onze dochter en schoonzoon in giethoorn, zeer zeker mede dankzij jullie. nogmaals bedankt.

Optreden single sensation

5 5 1
N waanzinnig optreden bij single sensation met alleen maar positieve reacties en zeker voor herhaling vatbaar www.single-sensation.nl

Rock/roll Terschelling

4 5 1
Leuk weekend goede muziek goed gespeeld tot een volgende keer!!! Groete uit Leidschendam.

Ms

5 5 1
Saw you at "Rock and Roll" festival sept 2nd on Terschelling . Your band totally rocked it! We were dancing in the streets! Thank you for a fantastic performance . Linda galt USA

optreden Zomeravondspektakel Etten-Leur

4 5 1
leuk optreden. publiek reageerde goed op de nummers. Paste zeer goed is ons thema classic&covernight.

Amazing band!!

5 5 1
The Hot Dogs played for a private birthday party recently and all I can say is WOW! This band is good! They sound amazing, their stage presence is fantastic (clothes, lights, even the microphones were kept in the 50's style) and they got everyone up and dancing. The Hot Dogs played for close to 4 hours and every single song sounded perfect. The band was professional to deal with, they answered all inquiries promptly and in English, which was much appreciated. After the party they were the talk of all the guests, many of whom wanted their info for future parties. I highly recommend the Hot Dogs for any event you have!!! They will not disappoint.

Super geweldige band

5 5 1
Het is altijd leuk om bij een optreden van The Hotdogs te zijn. Als ze in de buurt optreden zijn wij erbij! Echt een band om aan te bevelen.

waardering

5 5 1
het was gezellig in sprundel 26 juni en ik kom zeker weer als jullie in de buurt zijn groetjes henriette

hr

jullie worden steeds beter

***C'mon Everybody***

5 5 1
Gisteren in 'de Bommel' Breda met een bomvolle zaal genoten van dit uitermate muzikale optreden van deze briljante coverband. Allemaal topmuzikanten die je de 'Rock 'n Roll' echt laten beleven. Grote Klasse mannen!

Geweldig

5 5 1
Gisteren een geweldige avond gehad in de Raadskelder in Roosendaal ter ere van de verjaardag van onze vriend Arwin. Wat hebben wij genoten van jullie muziek en enthousiasme, onze kinderen en wij zelf heb van het begin tot het einde Plezier gehad. Dank je wel en zeker tot ziens.

Optreden

5 5 1
Muziekzaal uitstekende coverband, gezellige jongens die weten hoe ze onze gasten een fijne avond kunnen bezorgen. Tot een volgende keer. Cafe de Pub Oosterhout

The Hot Dogs

5 5 1
Een te gekke band om naar luisteren, te kijken en "last but not least", dansen. Jonge gasten die blijvend ontwikkelen, Hou ik van.

Super!

5 5 1
Leuke band voor jong en oud!

Gezellig optreden

5 5 1
Super band, gezellige sfeer en goede liedjes. Echt een aanrader!

Geweldige sfeermakers

5 5 1
Altijd een geslaagde avond met The Hotdogs!

Geweldig

5 5 1
Geweldig mooie muziek gezongen door jonge gasten, Een feest

Mevr

5 5 1
paar keer gehoord en gezien en vond het een feestje

Top band!

5 5 1
Top band! Voor jong en oud. Super om naar te luisteren EN kijken!

Goeie sound!

5 5 1
The Hotdogs is een groep met talenten die met een goeie sound voor topentertainment zorgen! Voor een goeie avond met veel swing en een aangenaam geluid in de oren: kijk niet verder en boek The Hotdogs!

dhr.

5 5 1
Top, altijd een feestje om jullie te zien optreden!

Hot dogs

Ze zijn heel goed

Energie!

5 5 1
De energie spat er vanaf bij deze coverband. Aanrader!

Oma

5 5 1
Een top band, echt muziek voor alle leeftijden super gezellig. Vriendelijke mannen en heeeeel gezellig. Toppers zijn het. Hoor ze heel graag.

The hot dogs

5 5 1
Geweldige band altijd waar ze spelen is er gezelligheid

The hot dogs

5 5 1
Hele gezellige en goede band, weet de sfeer er goed in te brengen!

jailhouse rock

5 5 1
geweldige muzikanten,,altijd mooie kleding aan ,en netjes verzorgt ! en t is n lust om naar die gasten te luisteren,,toppertjes zijn t

Top band!

5 5 1
The Hot Dogs speelden vorig jaar een aantal nummers akoestisch tijdens de ceremonie van mijn nicht haar bruiloft. Kippenvel, zo mooi! Alle lof voor deze gasten!

The hot dogs zijn top

5 5 1
Topband! Zou graag meer clips op youtube zien! Krijg er geen genoeg van!

Dj

4 5 1
Jonge energieke coverband die van elk moment een feest weten te maken

Top om met ze te werken!

5 5 1
Aardige en enthousiaste gasten! Komen afspraken na en verrassen ieder jaar met een nieuw element in het optreden. 3x geboekt, 3x uitverkocht! Altijd fijn voor een kroegbaas 🙂

Top!

5 5 1
The Hot Dogs hebben het 40-jarig bestaan feest van Hommel Autobedrijven compleet gemaakt. The Hot Dogs zijn jonge gasten, gedreven, zeer professioneel, bijzonder relaxt om mee te werken en hebben ons feest tot een groot succes gemaakt! The Hot Dogs staan voor alles open en weten precies wat een feest nodig heeft om het onvergetelijk te maken. Omdat wij zo enthousiast zijn over deze band hebben wij onze bedrijfswagen ter beschikking gesteld, zodat alle materialen veilig vervoerd kunnen worden naar alle locaties. Kortom: TOP!

JAILHOUSE ROCK

5 5 1
Ondanks mijn leeftijd hou ik heel erg van ROCK muziek ,ik probeer dan ook zoveel mogelijk bij een optreden aanwezig te zijn .Het is een geweldige groep jongens waaronder mijn kleinzoon, ik geniet daar van en hoop dat nog lang te doen. Het zijn mijn TOPPERS ga zo door jongens.

Bookings

5 5 1
Hi beste Hot Dogs, Wij hebben met jullie samen mogen werken op de Bouwvakfeesten in St Willebrord. Wil jullie graag alle lof toe doen die jullie toekomt, in 1 woord FANTASTISCH !!!! Wat echt aangestipt moet worden bij The Hot Dogs zijn de volgende punten. * Flexibiliteit en Loyaliteit 110% * Kleding 110% * Podium verzorging 110% * Keurig en Stipt in de afspraken. * Muziek keuze TOP en zeer Allround * 110% Medewerking naar de organisatie Dus om een lang verhaal kort te maken, voor alle boekingskantoren of evenementen organisaties een ECHTE AANRADER !! The Hot Dogs zijn tevens ook een echte publieks trekker. SUCCES VERZEKERD MET THE HOT DOGS met vriendelijke groet, C Huybregts

Mr