Partners

Het is voor The Hot Dogs belangrijk om samen te werken. Door onze huidige partners zijn wij in staat om te kunnen doen wat wij het liefst doen en dat is muziek maken!

Met de volgende partijen zijn wij een samenwerking aangegaan. Het vervoer van onze materialen is natuurlijk een belangrijke factor. Onze partners zorgen ervoor dat wij met gepaste voertuigen onze materialen kunnen transporteren.

Graag stellen wij dan ook met trots onze partners voor.

L.B.S. BV Sint Willebrord

L.B.S.BV is begonnen als V.O.F. in 1999. Langzaam aan is dit bedrijf uitgegroeid tot het bedrijf zoals we het vandaag de dag kennen. L.B.S.BV hecht waarde aan een persoonlijk contact en een fijne werksfeer. Het is natuurlijk fijn om enige regelmaat te kunnen creëren. Vaak zijn de werknemers van L.B.S. BV voor langere tijd op dezelfde locatie. Dit komt ook weer ten goede voor de effectiviteit en efficiëntie van de werknemer en werkgever. Tevens werkt Algemeen Directeur van het bedrijf L.B.S. BV, Twan Schouw, nog steeds mee. Hij ziet dus wat er op de vloer gebeurd en is een lasser in hart en nieren. Twan is dus bekend met het werk op de vloer en weet van aanpakken. Gemotiveerd en gedreven voeren Twan en zijn personeel het vak uit.

Met trots presenteren wij de bedrijfsauto die wordt ingezet:

LBSBV-sponsor-hotdogs

Heeren Bestratingen Sint Willebrord

Met in totaal 34 jaar ervaring in de straatmakers branche kunt u met een gerust hart uw straatwerk overlaten aan Corné Heeren van Heeren Bestratingen. Heeren Bestratingen is gevestigd in Sint Willebrord en werkt als ZZP’er. Alle klussen worden netjes afgehandeld met het oog op de details. De specialiteit van Heeren Bestratingen ligt vooral in de sierbestrating. Bent u op zoek naar een straatmaker met veel ervaring en met hart voor het werk? Dan bent u bij Heeren Bestratingen op het goede adres!

Met trots presenteren wij de bedrijfsauto die wordt ingezet:

corneheeren-sponsor-hotdogs

Creation Entertainment

Creation Entertainment bestaat uit twee onderdelen:

– Drive in Show Creation

– Creation Bandbegeleiding

Onze Drive in Show staat garant voor een onvergetelijke avond vol gezelligheid en dansplezier! De avond zal gevuld worden met muziek van de 60’s tot nu en van Top 40 tot Nederlandstalige muziek. Niets is ons te gek. Kleine zalen tot grote discotheken zijn geen probleem. Als u speciale verzoeken heeft zijn deze altijd welkom en worden zo perfect mogelijk voldaan.

Wanneer u een bandbegeleiding nodig heeft kunt u ons ook inschakelen! Door onze eigen jarenlange ervaring zijn wij in staat om u hierin perfect in te kunnen begeleiden!

Creation Entertainment

Robin Looy Fotografie

Onze foto’s zijn gemaakt door Robin Looy. Eigenaar van Robin Looy fotografie. Dé perfecte fotograaf voor live on stage portraits!

robin looy logo