Rock ’n Roll street Terschelling, dit waren de hoogtepunten

Rock ’n Roll street Terschelling was super! Zelden hebben wij zo’n gezellige sfeer mogen meemaken. Collega muzikanten van over de hele wereld komen naar deze plek om te spelen. En wij stonden daar ook bij! Zo trots als een pauw hebben wij dit weekend beleefd als fenomenaal/geweldig/super/lekker/muzikaal/… noem maar op! Smaakt naar meer als je het ons vraagt!

the hot dog coverband rock n roll street terschelling midsland

Vroeg uit de veren

het is 04:00 uur en we zijn klaar om te vertrekken. Op naar Terschelling! Het is nog donker buiten en best wel frisjes, baseball jack aan en de slapertjes uit de ogen. Gas d’r op! Lekker over een nog lege snelweg tuffen is fijn. We waren daarom ook lekker op tijd op onze bestemming. Ondertussen even een bakje koffie/thee op bij het tankstation en we zijn helemaal gereed voor de oversteek. Auto’s in de pont en lekker uitwaaien op het dek. De zoute zeelucht zit nog in de haren als we aankomen op Terschelling. We rijden naar het hotel (Aparthotel Boschrijck) en checken in.

the hot dogs coverband sponsor L.B.S. BV the hot dogs coverband thomas sponsor heeren bestratingen

rock n roll street terschelling midsland the hot dogs coverband pont

Kamer nog niet gereed

De kamer is nog niet gereed wanneer we aankomen en moet nog schoon worden gemaakt. Maakt niet uit zeiden we tegen elkaar. We rijden gewoon naar Midsland en gaan eens even proeven van de sfeer daar. Eenmaal aangekomen ploffen we rond 11:30 uur op het terras. Sommige van ons zien de zon en pakken alvast een koude rakker anderen doen het met een ijsthee of bakkie koffie. Proost! Even kijken bij het podium waar we vanmiddag staan hoor! Oei, denken we, dat is niet supergroot voor 6 mensen. Weet je wat? Ricardo en Thomas, jullie gaan voor het podium staan, dan gaan Donny, Rob, Robin en ik wel op ’t podium. Iedereen stemt in!

’s Middags spelen op het buitenpodium in Midsland Terschelling

We staan op het podium en trappen af met mystery train van Elvis. Gelijk mensen op straat en dansen dat ze kunnen! Wauw, wat leuk! De sfeer zit er meteen goed in en het is jammer dat het buiten maar 45 minuten mag duren. Leuk straatje ook, vol met terrasjes en aantal marktkraampjes met Rock ’n Roll spullen. De knusse omgeving zorgt direct ook voor een hele gezellige sfeer en iedereen is elkaars vriend!

Rock n rollstreet terschelling