The History Of Rock ’n Roll Theatershow

Rock ’n Roll is here to stay!

Tegenwoordig komt deze muziek steeds vaker terug. Veel bands spelen binnen hun vaste programma een eigen versie van een nummer als ‘’Suspicious Minds’’ Wie kan er nou niet mee-bleren tijdens stukjes als ‘’We can’t go on together, with suspicious minds!’’

Nummers uit de tijd van Rock ’n Roll zijn door de tijd fenomenen geworden. The Hot Dogs Coverband probeert ze telkens weer in een vernieuwd en fris jasjes ten gehore te brengen op festivals, in cafe’s en tijdens feesten. Maar nu is het tijd om deze muziek op een nieuwe manier naar u toe te brengen…

The History of rock n roll, the hot dogs coverband

Op 22 april 2017 zullen wij onze allereerste try-out voorstelling spelen in theater De Nieuwe Nobelaer te Etten-Leur.
De voorstelling zal een verhaal vertellen omtrent alle bekende en minder bekende nummers en gebeurtenissen uit de jaren ’50.

Bestel hier uw kaarten voor The History Of Rock ’n Roll

Misschien zegt een naam als Sam Phillips u niets. Echter zullen namen als Johnny Cash, Jerry Lee Lewis en Elvis Presley u bekender in de oren klinken.
Laat het nu net deze Sam Phillips zijn die hen de mogelijkheid gaf om in zijn studio hun eerste werk op te nemen en te verspreiden! Hoe ging dat in z’n werk? Hoe zag zijn studio er uit? En hoe klonk een nummer als ‘’That’s Allright Mama’’ toen het voor de eerste keer werd gespeeld? Allemaal vragen waarop u tijdens ‘’The History Of Rock ’n Roll’’ antwoord zult krijgen. Hiervoor hoeft u dus niet helemaal naar Memphis, Tennessee af te reizen: Wij brengen het verhaal, de personages en de muziek naar u toe!